پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251160
شهداي ورزشکار در شهادت و کار نيک هم سبقت گرفتند
تاریخ انتشار : 1400/09/29 09:57:24
نمایش : 1666
نماينده مردم چهارمحال بختياري در مجلس خبرگان رهبري گفت: شهداي ورزشکار تنها در ورزش سبقت نگرفتند آن‌ها انگيزه داشتند و در شهادت و کار نيک هم سبقت گرفتند و از ميهن خود دفاع کردند و به هدف خود رسيدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام‌والمسلمين عليرضا اسلاميان در يادواره شهداي ورزشکار شهرستان فارسان گفت: شاکرم که امروز در خدمت شما سروران و بزرگواران هستم و تشکر مي‌کنم از امام‌جمعه محترم شهرستان حجت‌الاسلام ملک پور، مسئولين محترم شهرستان جهت برگزاري اين بزرگداشت مقام شامخ شهداي ورزشکار در روز شهادت حضرت زهرا و تشکر مي‌کنم.
 
وي  در ادامه افزود: امروز بايد سر به آستان الهي بساييم و شکر گذار نعمت‌هاي الهي باشيم، شکر گذار اين نعمت و باران الهي باشيم که خداوند به ما ارزاني داشته شکر نعمت باعث ازدياد نعمت مي‌شود تنها مسئولين بايد تدابيري بي انديشند که خسارتي را مردم عزيز متحمل نشوند.
وي بيان داشت: بعضي از مفاهيم هستند که خودشان در زمينه ارزش‌گذاري ارزش ذاتي آن‌ها بستگي به هدف انگيزه‌اي دارد که انسان به خاطر آن هدف و انگيزه کار را انجام مي‌دهد که يکي از آن‌ها مسئله ورزش است، سالم‌سازي قواي بدني، ورزش بستگي دارد به اراده ورزشکار در مفاهيم ديني نيز سبقت گرفتن را هم داريم سرعت گرفتن در خيرات و کارهاي نيک و شايسته
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمين اسلاميان تصريح کرد: بعد از شهادت امام حسين(ع) مسابقه گذاشتند آن‌هم چه مسابقه‌اي، مسابقه براي غارت اموال بهترين انسان‌ها و پايمال کردن حق انسان‌هاي پاک وبي نظير. پس مسابقه حقيقي بستگي به هدف و انگيزه دارد ورزش اگر باانگيزه باشد و هدف داشته باشد و سلامتي خود را حفظ مي کند.
 
وي خاطرنشان کرد: ورزش روح انسان را نشاط بخشد و سلامتي به انسان بدهد، ورزش بايد جوانمردانه و خدايي باشد و در آن انگيزه در آن باشد، شهداي ورزشکار تنها در ورزش سبقت نگرفتند آن‌ها انگيزه داشتند و در شهادت و کار نيک هم سبقت گرفتند و از ميهن خود دفاع کردند و به هدف خود رسيدند
وي اظهار داشت: شهداي عزيز انگيزه‌اي والا داشتند و احساس مسئوليت داشتند و به بهشت و جهنم و عذاب جهنم اعتقاد داشتند بر اين اساس در کار نيک و شهادت سبقت گرفتند و برنده شدند، عذاب جهنمي که وعده آن داده‌شده بود و وقتي حضرت زهرا(س) وحي که در خصوص عذاب به پيامبر نازل‌شده بود را شنيد با صورت بر زمين افتاد، شهدا اين مهم را درک کرده بودند.
 
در پايان اين مراسم با حضور مسئولين شهرستان فارسان از خانواده شهداي ورزشکار شهرستان فارسان تجليل به عمل آمد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html